Detox... dag 2

Nu var det ett tag sedan jag skrev något igen... Har inte hänt så mycket egentligen... allt är fixat med Kävlinge... ja.. nästan... det är ju flytten kvar.. ;) Sen var jag nere i Skövde i några dagar. Under de dagarna vart det dyrt att bo där nere... jäkla apotekskostnader... *muttra* Sen fick jag ju den vanliga slängen av allergi-andningsproblem... börjar starkt misstänka att jag faktistk är allergisk mot stan... men läkaren tyckte väl inte att man kunde vara det, och skyllde på astma. *s* very vell... jobbar på det sistnämnda, för jag tror att det kan försvinna. Jag fick i alla fall äta tacobuffé där nere... och snacka om att jag saknat Kryddans vitlökssås... *mmm...mmm..mmmmm...*

Håller på med en detox just nu och är inne på min andra dag. Då är det BARA 19 dagar kvar.. *sucka* Menmen.. jag får skylla mig själv.. det är ju självvalt. Men just nu känns det jobbigt... tröttheten börjar sätta in. Trött som fan är jag... trots att jag sovit många timmar i natt... sedan är jag hungrig igen... och det är ju också himla konstigt.. Kroppen får ju bara lättsmälta produkter... eller nåt i den stilen. Menmen... det skulle vara värst de tre - fyra första dagarna... så det ger sig nog det med. :) Men pulvret är ju inte gott för fem öre, men jag tror ändå det kan vara bra. Det är ju tydligen något som Anna Skipper använder sig av, så man kan ju hoppas att det är bra då.

Nåja.. det är bara att kämpa på... men det lär ju inte bli mycket annat gjort de närmsta dagarna... Det är ganska ansträngande att göra något när man inte har någon energi. Nåja... ska ut på en promenad om en stund, så det gör jag ju i alla fall... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Be strong! Håll ut...=)

2008-04-29 @ 19:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback