Visst är det skönt att vara hemma... eller?

Hemresan från Tokyo var rent ut sagt... intressant. Det började någon dag innan med att jag fick ett mail där det stod att mitt flyg var inställt... men att jag var inbokad på ett annat hem. Två timmar senare än vad jag skulle åkt i vanliga fall. Jippie... verkligen. Det innebar att jag då skulle ha 1 h och 20 minuter på mig i London för att byta flyg. Ser man till hur det var när vi åkte till Tokyo, skulle 1 timme och 20 minuter vara i minsta laget. Menmen...

Först och främst skulle vi ta oss från vårt lyxhotell till ett annat Hilton, vid flygplatsen. Vi tog den billiga turen dit... med buss. Det jobbiga var bara att vi var tvungna att åka till flygplatsen, visa upp passen och baggage, och SEN vidare till Hilton Narita. Måste säga att jag blev fruktansvärt besviken över Narita jämfört med Tokyo bay. Menmen... så kan det vara. Vi åt en underbar middag i alla fall, med dessertbuffé... och ja.. man var fruktansvärt mätt efteråt. *hehe*

Dagen för hemresa var lika med tidig uppgång. Johans plan skulle ju trots allt gå i tid, så det var lika bra att åka till flygplatsen då jag med. Men vi skulle tydligen inte åka från samma terminal ens... Det började superbra för min del. Röntgenapparaten visade på två stora metallföremål i min väska. Så gissa vad.. Anja fick öppna sin stora resväska, och leta reda på svärden... som låg längst ner i väskan ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback