Sedan sist...

Fan vad kul... allergi och brakförkylning i ett. Helt underbart. Jag lär ju fräta sönder min näsa igen. =/ Menmen... så länge jag är frisk till på måndag så är det ju lugnt.

Så.. vad har hänt sedan sist då. Var uppe i Eskilstuna och lyssnade på opponeringar. Min kommer ju i höst var det tänkt. Sedan åkte jag ner till Skövde i ett par dagar. Umgicks mest med familjen. Brände mig i solen också, när jag satt i Karstorp och väntade på ett telefonsamtal, som dessutom inte kom. =( Så nu fjällar jag för ovanlighetens skull. Det som faktiskt är för ovanlighetens skull är att jag fjällar på knäna. *hehe*

I onsdags var jag på utbildning hela dagen. Tog lyftkörkort och hade lite teori som blev repetition för min del, så jag läst om allt sånt i skolan. Det var ett skriftligt prov där man kunde ha  20 rätt. Snacka om att jag blev både glad och förvånad när arbetsterapeuten sa att jag hade fått alla rätt. Kände mig jätteduktig. =D

I torsdagskväll kom syrran och hennes kompis över och vi grillade lite här i trädgården. När vi ätit blev det wii för hela slanten. Wii olympics är rätt roligt att spela några stycken. Det lär det nog bli fler gånger för vår del. *hehe*
Igår hade jag och syrran en halvdag tillsammans. Vi tog tåget över till köpenhamn och knallade runt där i ett par timmar. Eftersom ingen av oss hade särskillt mycket pengar, gjorde vi inget annat förutom att knalla runt. Men vi får väl ta det andra nästa gång.. gå på tivolit, gå på guinnes rekord-museet och så vidare. Men det var trevligt att komma iväg lite och umgås. På kvällen blev det mer wii, och vi stod och spelade till typ kvart över två i natt. Men har man roligt så har man. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback