Sedan sist

För ovanlighetens skull är det ett tag sedan jag skrivit igen. Sitter just nu och tittar på handboll... hammarby mot något lag från forna Jugoslavien.... Celje tror jag de hette.  Hammarby håller sig fast ganska bra i matchen än så länge, men jag tror ju inte de vinner direkt.
Skjutsade Johan för en stund sedan. Han skulle åka till Thailand nu. Blev ju inte mycket tid hemma. Han kom hem från Italien igår vid lunchtid och vi åkte idag vid lunchtid, så lite mindre än ett dygn tillsammans. Bättre än inget i och för sig.

Såå.. vad har hänt sedan sist då? Jag har äntligen blivit klar med min uppsats. Hurra för mig!! :) Opponerade i september och nu är allt klart. Så nu ska jag bara skicka in min ansökan om ett examensbevis också. Sedan är det ju mycket i skolan här nere. Men hittills har det gått bra. Det är väl nu i november och december det verkligen kommer att kännas att det är mycket. Vi har tenta i biomedicin om ett par veckor, och i informationssystem har vi labbar varje vecka, en kommande inlämningsuppgift och ett webprojekt. Och utöver detta, har vi ju dessutom projekt P1 som startar upp ordentligt på onsdag... Så det är lite att stå i faktiskt. Men än så länge känns det roligt i alla fall, och det är ju huvudsaken.

Har köpt en ny dator också. Senaste modellen från Sony... en röd laptop... metallicröd dessutom.. grymmesnygg om jag får säga det själv. Enda nackdelen är ju att den kör vista.. men vad gör man? Man får väl lära sig stå ut med det bara...

Vad har hänt mer då?? Hmm... kommer inte på så mycket... Johan har ju vart ute och flängt i princip hela tiden, men det är kul att det går bra för honom på jobbet och att han får mer och mer ansvar.
Han har ställt ett "krav" på mig... iofs med min egen vilja också.. men det ska bli kul att se om jag klarar det eller inte... Men jag hoppas att jag gör det. :)

Nähä... jag kanske skulle ta och plugga lite och sedan fixa lite mat. Eller fixa mat först och plugga sen. Något sånt blir det i alla fall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback