Febrigt värre

Jaha ja.. Då ska vi se vad som hänt sedan sist. Har fått reda på dag för opponering för c-uppsatsen. Den 24:e september blir det av. Har lite grann att ändra, efter att c-uppsatsen blivit läst av min handledare, så jag ska väl sägga mig med det till helgen kanske, så jag kan skicka ut den senast nästa torsdag. Dessvärre lär det inte bli någon längre visstelse där uppe i "Norrland". Har obligatoriska moment i skolan dagen efter, som dessutom börjar klockan 8 på morgonen.. Ja.. just det.. jag har börjat skolan igen. Den här gången har jag bytt inriktning helt och hållet. Går i skolan alla arbetsdagar, och det är en enorm omställning gentemot förut. Men hittills har det vart kul i alla fall.

Har legat sjuk ett tag också. Har haft skyhög feber (för min del), hostat så jag har ont i bröstet och nu börjar jag få ont i halsen. Det var länge sedan jag var såå dålig. Jag har verkligen kännt mig ynklig. Haft kläder + 2 täcken på mig i sängen, och ändå frusit. Feberfrossa?? Vadå? *s* För mig som brukar ligga någonstans mellan 36,0 - 36,5 i normaltemperatur, är 38,6 jäkligt hög feber. Hade feber länge också för att vara mig. Det började som senast i fredags... och igår toppade jag på 38,6. Har ingen aning om vad jag hade i fredags eller lördags, eller större delen av söndagen heller för den delen. Termometern kom ju inte tillrätta förrän Johan åkt till Italien i söndags kväll. Nåväl... idag känner jag mig bättre, men är fortfarande lite varm och hostar. Men ska dock åka till skolan i morgon i vart fall.

Hade förövrigt syster-yster här nere på besök i nästan en vecka. Dessvärre var det under den veckan jag började skolan, så jag kände mig lite asocial. Men jag hoppas hon inte tog någon större skada vid sig. Vi firade i alla fall hennes födelsedag med ett restaurangbesök på Mando i Malmö. Sitter nästan aldrig fel med deras plankstek måste jag säga. :)

Annars då... tja.. var ju uppe i Skövde en snabbis på matfestivalen. Gick runt lite med Johan, mamma, syrran och hennes polare på lördagskvällen. Hann avnjuta en hel del gott, och det kändes i princip som att magen skulle spricka på kvällen innan vi gick hemåt.

Nähä... om jag ska ta och försöka knata bort till handlarn, och se om det finns något gott att äta. Börjar få lite sug efter mat igen... fast det är väl mer choklad eller liknande jag ska se om de har där *hehe* mat har jag ju faktiskt hemma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback